Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tříkanálový mixážní pult
Sůra, Lukáš ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a realizaci analogového tříkanálového mixážního pultu schopného směšovat nízkofrekvenční signály. Po krátkém úvodu a rozdělení pultů je ukázáno navržené blokové schéma a poté obvodové schéma. Mixážní pult je sestaven tak, že každý kanál je třípásmový a je řešen pomocí ekvalizéru doplněného o lineární regulátor úrovní ( fader ), regulátor citlivostí ( gain ) a tlačítkem pro odposlech ( cue ). Mikrofonní vstup je opatřen předzesilovačem a třípásmovým ekvalizérem. Návrh má šest stereofonních vstupů, tři pro signály linkových úrovní ( line in ) a tři pro vstupy ošetřené zesilovači gramofonové přenosky ( phono in ). Dále má tři stereofonní výstupy linkové úrovně pro hlavní výstup ( master out ), odposlech ( booth out ) a sluchátka ( headphones out ). Výstupní korekce jsou řešeny pětipásmovým ekvalizérem, který je možno přemostit. Mezi kanály je zakomponován lineární regulátor úrovní ( crossfader ). Pro nastavení výstupního signálu je použit logaritmický regulátor úrovní.
Mixážní pult pro směšování nízkofrekvenčních signálů
Špaček, Jan ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Mixážní pult pro směšování nízkofrekvenčních signálů“ pojednává o návrhu mixážního pultu pro směšování audio signálů z několika zvukových zdrojů. Po teoretickém seznámení s obecnou problematikou a konfigurací mixážních pultů je navrženo blokové a posléze i obvodové schéma vlastního řešení mixážního pultu, jehož konfigurace je následující: Dva monofonní vstupy, řešeny jako přepínatelné, kde je možno přivádět signál mikrofonní nebo linkové úrovně. Jsou opatřeny mikrofonními předzesilovači s útlumovými články, třípásmovými ekvalizéry, panoramou a regulátory úrovně (fadery). Dále dva stereofonní vstupy, určenými pouze pro signály linkové úrovně. Jsou opatřeny linkovými předzesilovači, panoramou a regulátory úrovně. Signály na výstupech všech vstupních jednotek odpovídají linkové úrovni. Na výstupní sběrnici je pak uvažován stereofonní pětipásmový ekvalizér, linkový výstup a sluchátkový výstup. Bakalářská práce obsahuje technickou dokumentaci pro realizaci funkčního prototypu tohoto pultu, včetně experimentálně naměřených hodnot.
Digitální mixážní pult
Přibyl, Libor ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Předkládaná práce pojednává o problematice a návrhu digitálního mixážního pultu. Základním zaměřením je návrh jednotlivých částí digitálního mixážního pultu a jeho konstrukce do 19" rackové jednotky. V práci je uveden podrobný popis jednotlivých částí a jejich využití. Dále je zde obsažena kompletní konstrukce zařízení včetně napájecího zdroje a doplňkových obvodů.
Mixážní pult pro audio signály
Ryšavý, Ondřej ; Kufa, Jan (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Mixážní pult pro audio signály“ se zabývá návrhem a výrobou mixážního pultu pro směšování několika nezávislých audio signálů. V prvním kroku je navrženo blokové schéma a poté i obvodové schéma. Celková konfigurace mixážního pultu je řešena následovně: Čtyři monofonní vstupy, řešené jako kombinovaný XLR/Jack 6,3 mm vstup, kam je možné připojit mikrofon nebo jiný monofonní zdroj signálu (nikoli oba současně), dva stereofonní vstupy RCA (CINCH). Každý kanál umožňuje pětipásmovou frekvenční korekci, panoramu, regulaci úrovně signálu a detekci úrovně signálu. Výstup je realizován pomocí linkových konektorů (pro připojení do zesilovače), sluchátkového výstupu a sluchátkového zesilovače. Po navržení je mixážní pult vyroben, oživen a následně měřen v laboratoři audio techniky.
Mixážní pult pro audio signály
Ryšavý, Ondřej ; Kufa, Jan (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Mixážní pult pro audio signály“ se zabývá návrhem a výrobou mixážního pultu pro směšování několika nezávislých audio signálů. V prvním kroku je navrženo blokové schéma a poté i obvodové schéma. Celková konfigurace mixážního pultu je řešena následovně: Čtyři monofonní vstupy, řešené jako kombinovaný XLR/Jack 6,3 mm vstup, kam je možné připojit mikrofon nebo jiný monofonní zdroj signálu (nikoli oba současně), dva stereofonní vstupy RCA (CINCH). Každý kanál umožňuje pětipásmovou frekvenční korekci, panoramu, regulaci úrovně signálu a detekci úrovně signálu. Výstup je realizován pomocí linkových konektorů (pro připojení do zesilovače), sluchátkového výstupu a sluchátkového zesilovače. Po navržení je mixážní pult vyroben, oživen a následně měřen v laboratoři audio techniky.
Digitální mixážní pult
Přibyl, Libor ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Předkládaná práce pojednává o problematice a návrhu digitálního mixážního pultu. Základním zaměřením je návrh jednotlivých částí digitálního mixážního pultu a jeho konstrukce do 19" rackové jednotky. V práci je uveden podrobný popis jednotlivých částí a jejich využití. Dále je zde obsažena kompletní konstrukce zařízení včetně napájecího zdroje a doplňkových obvodů.
Tříkanálový mixážní pult
Sůra, Lukáš ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a realizaci analogového tříkanálového mixážního pultu schopného směšovat nízkofrekvenční signály. Po krátkém úvodu a rozdělení pultů je ukázáno navržené blokové schéma a poté obvodové schéma. Mixážní pult je sestaven tak, že každý kanál je třípásmový a je řešen pomocí ekvalizéru doplněného o lineární regulátor úrovní ( fader ), regulátor citlivostí ( gain ) a tlačítkem pro odposlech ( cue ). Mikrofonní vstup je opatřen předzesilovačem a třípásmovým ekvalizérem. Návrh má šest stereofonních vstupů, tři pro signály linkových úrovní ( line in ) a tři pro vstupy ošetřené zesilovači gramofonové přenosky ( phono in ). Dále má tři stereofonní výstupy linkové úrovně pro hlavní výstup ( master out ), odposlech ( booth out ) a sluchátka ( headphones out ). Výstupní korekce jsou řešeny pětipásmovým ekvalizérem, který je možno přemostit. Mezi kanály je zakomponován lineární regulátor úrovní ( crossfader ). Pro nastavení výstupního signálu je použit logaritmický regulátor úrovní.
Mixážní pult pro směšování nízkofrekvenčních signálů
Špaček, Jan ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Mixážní pult pro směšování nízkofrekvenčních signálů“ pojednává o návrhu mixážního pultu pro směšování audio signálů z několika zvukových zdrojů. Po teoretickém seznámení s obecnou problematikou a konfigurací mixážních pultů je navrženo blokové a posléze i obvodové schéma vlastního řešení mixážního pultu, jehož konfigurace je následující: Dva monofonní vstupy, řešeny jako přepínatelné, kde je možno přivádět signál mikrofonní nebo linkové úrovně. Jsou opatřeny mikrofonními předzesilovači s útlumovými články, třípásmovými ekvalizéry, panoramou a regulátory úrovně (fadery). Dále dva stereofonní vstupy, určenými pouze pro signály linkové úrovně. Jsou opatřeny linkovými předzesilovači, panoramou a regulátory úrovně. Signály na výstupech všech vstupních jednotek odpovídají linkové úrovni. Na výstupní sběrnici je pak uvažován stereofonní pětipásmový ekvalizér, linkový výstup a sluchátkový výstup. Bakalářská práce obsahuje technickou dokumentaci pro realizaci funkčního prototypu tohoto pultu, včetně experimentálně naměřených hodnot.
Přístrojové vybavení divadelního sálu
SUFČÁK, Pavel
Cílem této bakalářské práce je shrnout technické vybavení divadelního sálu v Prachaticích, provést výpočty doby dozvuku tohoto konkrétního sálu a naleznout úpravy vedoucí ke zlepšení akustických parametrů zkoumaného sálu. Dále naleznout elektroakustické úpravy na technických zařízeních in sále a vytvořit seznam vylepšení do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.